Warning: mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:50173 Library:50312 in /home/terrasdo/terrasdoavia.es/html/includes/classes/db.php on line 6
Terras do Avia - Puntos de Interés
Atrás

Iglesia / Igrexa de San Pedro de Xurenzás

Mapa

De estilo románico, data del siglo XII .Muestra mucha simplicidad constructiva de cara al exterior. Consta de una nave principal alargada que da paso mediante el prebisterio o ábside cuadrangular, al cual se le añade por la cara sur una pequeña capilla dedicada a la sacristía. 
El mayor interés de esta iglesia son los Baldaquinos Góticos, que flanquean el arco triunfal de acceso al ábside. Los paneles reproducen figuras de santos.
El Baldaquino de la Epístola muestra a Santiago Peregrino y a una santa y representa en sus dinteles dos escenas: en el primero, la degollación de los inocentes y la huida a Egipto, y en el otro,  la Anunciación y el nacimiento del Niño Jesús. Coronan la composición ,que tiene forma de pirámide, dos ángeles músicos y una santa Lucía.
El Baldaquino del Evangelio, emplea las figuras de San Roque y San Sebastián, reproduciendo en sus  dinteles escenas de la última cena. En la esquina aparecen, Cristo bendiciendo y San Juan , a los que le siguen cinco apóstoles de frente y seis de lado, algunos de los cuales conversan por parejas.Bajo la mesa, un perro y un gato. Al lado del Baldaquino una figura de San Gregorio, y en las otras, La Verónica y un Santo Franciscano.


De estilo románico e data do século XII .Amosa moita simplicidade construtiva de cara ó exterior. Consta dunha nave principal alongada que da paso mediante o prebisterio ou ábsida cuadrangular, ó cal se lle engade pola cara sur unha pequena capela adicada a sancristía.
O maior interese desta igrexa son os Baldaquinos Góticos, que flanquean o arco triunfal de acceso á ábsida. Os paneis reproducen figuras de santos.
O Baldaquino da Epístola amosa a Santiago Peregrino e a unha santa e representa nos seus dinteis dúas escenas: no primeiro a degolación dos inocentes e a fuxida a Exipto, e no outro a Anunciación e o nacemento do Neno Xesús. Coroan a composición ,que ten forma de pirámide, dous anxos músicos e unha santa Lucía.
O Baldaquino do Evanxeo, emprega as figuras de San Roque e San Sebastián, reproducindo nos seus dinteis escenas da última cea. Na esquina aparecen Cristo bendicindo e San Xoán , aos que lle seguen cinco apóstolos de fronte e seis de lado, algúns dos cales conversan por parellas.Baixo a mesa un can e un gato. Na beira do Baldaquino a figura de San Gregorio, e nas outras A Verónica e un Santo Franciscano.