De estilo románico, data del siglo XII .Muestra mucha simplicidad constructiva de cara al exterior. Consta de una nave principal alargada que da paso mediante el prebisterio o ábside cuadrangular, al cual se le añade por la cara sur una pequeña capilla dedicada a la sacristía.
El mayor interés de esta iglesia son los Baldaquinos Góticos, que flanquean el arco triunfal de acceso al ábside. Los paneles reproducen figuras de santos.
El Baldaquino de la Epístola muestra a Santiago Peregrino y a una santa y representa en sus dinteles dos escenas: en el primero, la degollación de los inocentes y la huida a Egipto, y en el otro, la Anunciación y el nacimiento del Niño Jesús. Coronan la composición ,que tiene forma de pirámide, dos ángeles músicos y una santa Lucía.
El Baldaquino del Evangelio, emplea las figuras de San Roque y San Sebastián, reproduciendo en sus dinteles escenas de la última cena. En la esquina aparecen, Cristo bendiciendo y San Juan , a los que le siguen cinco apóstoles de frente y seis de lado, algunos de los cuales conversan por parejas.Bajo la mesa, un perro y un gato. Al lado del Baldaquino una figura de San Gregorio, y en las otras, La Verónica y un Santo Franciscano.
De estilo románico e data do século XII .Amosa moita simplicidade construtiva de cara ó exterior. Consta dunha nave principal alongada que da paso mediante o prebisterio ou ábsida cuadrangular, ó cal se lle engade pola cara sur unha pequena capela adicada a sancristía.
O maior interese desta igrexa son os Baldaquinos Góticos, que flanquean o arco triunfal de acceso á ábsida. Os paneis reproducen figuras de santos.
O Baldaquino da Epístola amosa a Santiago Peregrino e a unha santa e representa nos seus dinteis dúas escenas: no primeiro a degolación dos inocentes e a fuxida a Exipto, e no outro a Anunciación e o nacemento do Neno Xesús. Coroan a composición ,que ten forma de pirámide, dous anxos músicos e unha santa Lucía.
O Baldaquino do Evanxeo, emprega as figuras de San Roque e San Sebastián, reproducindo nos seus dinteis escenas da última cea. Na esquina aparecen Cristo bendicindo e San Xoán , aos que lle seguen cinco apóstolos de fronte e seis de lado, algúns dos cales conversan por parellas.Baixo a mesa un can e un gato. Na beira do Baldaquino a figura de San Gregorio, e nas outras A Verónica e un Santo Franciscano.