Warning: mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:50173 Library:50312 in /home/terrasdo/terrasdoavia.es/html/includes/classes/db.php on line 6
Terras do Avia - Puntos de Interés
Atrás

Iglesia / Igrexa de San Salvador de Pazos de Arenteiro

Mapa

Iglesia de estilo románico, data del siglo XIII (1205).
En el exterior los elementos decorativos se circunscriben a espacios físicos bien definidos.
En la fachada principal se encuentra una portada de acceso a la iglesia. Consta de dos arquivoltas abocinadas de gran volumen. Estas arquivoltas descansan sobre pares de columnas de fustes lisos y monolíticos. Los capiteles tienen motivos decorativos muy ricos.
El tímpano presenta un abrumador dominio de formas geométricas; a excepción de la cruz, a partir de la cual se desenvuelven molduras en semicírculo.
El ábside cierra la estructura de la iglesia por el este, presentando un formato circular.
En el  interior se ubica un retablo de enorme interes artístico, que se organiza en dos cuerpos con nichos de arco carpanel avieirado. El Retablo está presidido por la figura del Ecce Homo, flanqueada por las tallas de San Juán y San Bartolomeo.
El muro norte de la capilla dá a un jardín en el que se encuentra ubicado el Pazo de la Encomienda, que conforma una construcción austera con escasas concesiones ornamentales representadas por pequeñas cruces de Malta.


Igrexa de estilo románico e data do século XIII(1205).
No exterior os elementos decorativos circunscríbense a espazos físicos ben definidos.
Na fachada principal atópase unha portada de acceso á igrexa. Consta de dúas arquivoltas abocinadas de gran volume. Estas arquivoltas descansan sobre pares de columnas de fustes lisos e monolíticos. Os capiteis teñen motivos decorativos moi ricos.
O tímpano presenta un abrumador dominio de formas xeométricas; a excepción da cruz, a partires da cal se desenvolven molduras en semicírculo.
A ábsida pecha a estrutura da igrexa polo leste, presentando un formato circular.
No interior ubícase un retablo de enorme interese artístico, que se organiza en dous corpos con nichos de arco carpanel avieirado. O Retablo está presidido pola figura do Ecce Homo, flanqueada polas tallas de San Xoán e San Bartolomeu.
O muro norte da capela dá a un xardín no que se atopa ubicado o Pazo da Encomenda, que conforma unha construción austera con escasas concesións ornamentais representadas por pequenas cruces de Malta.